22 و 23 آبان ماه؛ همایش و نمایشگاه ملی صنعت فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود

22  و 23 آبان ماه؛ همایش و نمایشگاه ملی صنعت فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود

عصرنفت _ همایش و نمایشگاه ملی صنعت فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی 22 و 23 آبان ماه 1403 در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرنفت، دکتر وحید گرشاسبی دبیر اجرایی این همایش از برگزاری این رویداد ملی در روزهای 22 و 23 آبان ماه 1403 در سالن همایش‌های صدا و سیما خبر داد.


دکتر گرشاسبی،معرفی توانمندی‌های صنعت فرآورده‌های نفت،گاز و پتروشیمی در تولید را از اهداف مهم برگزاری آن عنوان کرد و افزود: معرفی توانمندی‌های صنعت روانکارها و شناسایی ظرفیت‌های موجود به منظور بومی سازی تولید انواع روغن پایه، روانکارها و افزودنی‌ها از دیگر اهداف مهم همایش هستند.


وی ارائه راهکارهای ایجاد بستر آموزش نیروهای متخصص بومی در صنعت فرآورده‌های نفتی کشور در تعامل صنعت و دانشگاه، تعامل با حوزه‌های خبری و رسانه‌ای کشور در راستای امیدآفرینی و معرفی دستاوردها در صنعت فرآورده‌های نفتی کشور را از دیگر اهداف همایش برشمرد.


دبیر اجرایی همایش با بیان اینکه نقش بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و نیز سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در توانمندسازی صنعت فرآورده‌های نفتی در همایش بررسی خواهد شد، گفت: شناسایی و معرفی پتانسیل‌های موجود در سازمان‌های مختلف دولتی برای توانمندسازی صنعت فرآورده‌های نفتی، ایجاد بستر تعاملی جهت نیازسنجی دانش بنیانی صنعت فرآورده‌های نفتی، تقدیر از مدیران ارزش آفرین و اعتلای مدیریت فروش و منابع انسانی در صنعت فرآورده‌های نفتی از دیگر بخش‌های این همایش دو روزه خواهد بود.


وی با اشاره به جامعه هدف همایش گفت: این همایش با حضور مدیران و مسئولان دولتی، تمامی تولیدکنندگان و بازرگانان فعال در صنعت فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی کشور اعم از هیدروکربنی و روانکارها، دانشگاه‌های فنی و مهندسی کشور، بیمه‌ها، بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی دولتی و خصوصی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های دانش بنیان ، شرکت های حمل و نقل و تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهزات فرایندی برگزار می‌شود.


دبیر اجرایی همایش در پایان تاکید کرد: صاحبان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه ثبت نام در همایش در مدت کوتاه باقیمانده می‌توانند به سایت رسمی همایش(پایگاه خبری تحلیلی عصر نفت) به نشانی اینترنتی asrnaft.ir و سایت tejaratparsi.com مراجعه و یا با شماره 02144659074 تماس حاصل نمایند.