لوله‌گذاری ۱۸۲ کیلومتر شبکه گاز در کهگیلویه‌ و بویراحمد در حال اجراست

لوله‌گذاری ۱۸۲ کیلومتر شبکه گاز در کهگیلویه‌ و بویراحمد در حال اجراست

عصرنفت _ سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که ۱۸۲ کیلومتر شبکه گازرسانی در مناطق سخت‌گذر این استان در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرنفت به‌نقل از شرکت ملی گاز ایران، حمید طالبی گفت: تاکنون ۵۷۶۲ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده که از ۷۶۹ کیلومتر آن در دولت سیزدهم بوده است.

وی افزود: تاکنون ۱۴۵ هزار و ۹۳۴ انشعاب شهری و روستایی در استان نصب شده که ۱۳ هزار و ۶۲۴ انشعاب مربوط به دولت کنونی بوده و از این تعداد انشعاب نیز ۳ هزار و ۱۹۹ انشعاب شهری و ۱۰ هزار و ۴۲۸ انشعاب روستایی است.

سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خوشبختانه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان وضع مطلوبی دارد و ۱۰۰درصد خانوار شهری و ۹۸درصد خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

طالبی با اشاره کوهستانی و سخت‌گذر بودن روستاهای باقیمانده و سختی چندبرابری اجرای لوله‌گذاری در مسیرهای ناهموار، تصریح کرد: تاکنون ۴ شهرستان گچسان، چرام، لنده و بهمئی شهرستان‌های سبز گازرسانی شدند و تا پایان امسال قدم‌های دیگری در بخش گازرسانی روستایی برداشته خواهد شد و تعداد دیگری از روستاهای استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌شوند.