توزیع بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی خراسان جنوبی

توزیع بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی خراسان جنوبی

عصرنفت _ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از توزیع ۴ میلیون و ۲۲۰ هزار لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی در ایام نوروز در استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرنفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی، محمدرضا عابدانی گفت: فعالیت‌ها و اقدام‌های حوزه سوخت‌رسانی و تأمین انرژی موردنیاز ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی به همت مدیران جهادی استان سرعت بیشتری یافته است.

وی افزود: از ۲۵ اسفندماه پارسال تا ۱۷ فروردین‌ماه امسال، ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز (گازوئیل) در حوزه مسافربری به ناوگان حمل‌ونقل استان خراسان جنوبی تحویل شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی ادامه داد: از این ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز توزیع شده، ۲ میلیون لیتر سوخت به ناوگان ریلی استان و ۱۲۰ هزار لیتر سوخت هوایی از طریق دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در بیرجند و طبس به ناوگان هواپیمایی استان تحویل شده است.

عابدانی با بیان اینکه در بازه‌ زمانی یادشده ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین در استان خراسان جنوبی توزیع شده است، بیان کرد: این فرآورده‌ها از انبار نفت بندرعباس و اصفهان به انبار نفت سردار حاج‌قاسم سلیمانی در بیرجند ارسال شده که این منطقه با توزیع ۴ میلیون و ۲۲۰ هزار لیتر سوخت در مدت یادشده، وظیفه خود را در زمینه رونق صنعت گردشگری انجام داده است.

وی یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های تولید کالا و خدمات در اولویت اجرایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سال ۱۴۰۳ قرار دارد و ما نیز تلاش می‌کنیم با عرضه کافی و به‌موقع انواع فرآورده‌ نفتی، نقش خود را در زمینه جهش تولید با مشارکت مردم ایفا کنیم.