توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار

توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار

عصرنفت _ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار به‌منظور حمایت از بخش کشاورزی از تخصیص ۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت به بخش کشاورزی منطقه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرنفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، حمید مظفری‌نژاد با اشاره به اینکه کشاورزی از مهم‌ترین محورهای تولید در کشور است، گفت: بر اساس درخواست‌های ثبت‌شده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف)، ۶ هزار و ۳۵۷ دستگاه ادوات کشاورزی اعم از تراکتور، کمباین و تیلر در سطح منطقه فعالیت می‌کنند که  سال ۱۴۰۲ سوخت مورد نیاز این ادوات تأمین شد.

وی با اشاره به رشد ۲ درصدی سوخت در بخش کشاورزی منطقه در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه پیش از آن (سال ۱۴۰۱)، از مالکان ماشین‌آلات کشاورزی منطقه درخواست کرد چنانچه تاکنون اطلاعات خود را در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به نشانی NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت نکرده‌اند، به‌منظور توزیع نظام‌مند سوخت در اسرع وقت درخواست خود را ثبت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار تصریح کرد: سوخت به ادوات کشاورزی دارای برگ سبز و پلاک اختصاص داده می‌شود، همچنین برای دستگاه تیلر نیز برگه فروش معتبر از فروشنده نیاز است.