۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان دیلم توقیف شد

۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان دیلم توقیف شد

عصرنفت/ فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مأموران انتظامی شهرستان دیلم در بازرسی از یک کامیون، ۳۲ هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرنفت به نقل از خبرگزاری مهر، سردار حیدر سوسنی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهرستان دیلم در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری از خوزستان به بوشهر در محور ورودی به یک دستگاه کامیون تریلر تانکر دار مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله توقیف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این ارتباط یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار سوسنی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.