مصرف بنزین نسبت به سال گذشته بیش از ۱۸ درصد افزایش یافت

 مصرف بنزین نسبت به سال گذشته بیش از ۱۸ درصد افزایش یافت

عصرنفت: مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی گفت: در روز گذشته رکورد مصرف بنزین دوباره افزایش پیدا کرد و نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۸.۳ درصد رشد مصرف بنزین در ۲۷ اسفند داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرنفت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  مصرف روزانه بنزین در اسفند سال گذشته به ۱۳۱ میلیون لیتر رسیده بود و روز گذشته با آغاز سفر‌های نوروزی رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسیده است. مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی در این خصوص گفت: از روز بیستم اسفند در راستای پایش مصرف بنزین  تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفتیم و در روز گذشته رکورد مصرف بنزین دوباره افزایش پیدا کرد و نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۸.۳ درصد رشد مصرف بنزین در ۲۷ اسفند داشتیم.

نژادعلی در خصوص میزان تولید بنزین گفت: در بنزین در حال حاضرهمترازی وجود دارد و مشکلی با تامین بنزین در کشور نداریم. همانند سابق سوخت رسانی ما به کلیه جایگاه‌های سوخت مانند سنوات گذشته در حال انجام است. لازم است بگوییم که در حال حاضر ناترازی وجود ندارد و تولید و تقاضا همتراز است.

به گفته مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی، استان تهران بیشترین میزان را نسبت به بقیه استان‌ها به خود اختصاص داده است، اما با توجه به سفر‌هایی که آغاز شده پیش بینی ما افزایش مصرف در شهر‌هایی است که بیشترین مسافرت به آن‌ها رخ داده است. بین ۱ تا ۱.۵ میلیون لیتر افزایش مصرف بنزین در برخی از استان‌های کشور خواهیم داشت.