توسعه، نگهداری و تعمیرات شبکه‌های توزیع گاز در استان قم، امری ضروری است

توسعه، نگهداری و تعمیرات شبکه‌های توزیع گاز در استان قم، امری ضروری است

عصرنفت: با توجه به انجام بخش مهمی از وظایف شرکت گاز استان قم در این استان، توسعه، نگهداری و تعمیرات شبکه‌های توزیع گاز طبیعی در استان، امری بدیهی و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرنفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسینعلی محمدحسینی، مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران همزمان با هفته دفاع مقدس، با حضور در شرکت گاز استان قم و بازدید از پروژه‌های گازی این استان، با بیان این مطلب، برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران در خصوص توسعه گازرسانی در استان قم را تشریح کرد.

وی در ادامه، با توجه به اهمیت ارزش زیاد این انرژی و برای جلوگیری از کمبود گاز، راهنمایی‌های لازم جهت برنامه‌های صرفه‌جویی در سطح کشور و همچنین استان قم را ارائه کرد.

در ادامه این دیدار، مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران به همراه سرپرست و برخی از مدیران شرکت گاز استان قم، از مرکز مانیتورینگ، مرکز پیام و همچنین ساختمان‌های اداری شرکت بازدید کردند.

محمدحسینی ضمن بازدید از ساختمان‌ها، ایستگاه‌ها، تأسیسات و پروژه‌های شرکت گاز استان قم، ایستگاه اصلی CGS قم و انبار کالای مرکزی و نحوه فعالیت‌های این دو مرکز را نیز مورد بررسی قرار داد و گفت: امیدوارم با همدلی و همیاری تمامی دست‌اندرکاران، پروژه در حال اجرای خط تقویت گازرسانی به شهرک‌های شکوهیه و محمودآباد هرچه سریع‌تر به انجام برسد.

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران در پایان، با حضور در ساختمان در حال احداث پست امداد میدان جانبازان، با پیمانکاران مربوطه در خصوص مشکلات پروژه و راهکارهای حل آن به گفت‌وگو پرداخت.