ورود بیمه اتکایی به دیپلماسی اقتصادی

ورود بیمه اتکایی به دیپلماسی اقتصادی

پایگاه خبری تحلیلی عصرنفت: مدیر عامل بیمه اتکایی امین یکی از مهم‌ترین اهداف این شرکت را افزایش سرمایه دانست و گفت: اقدامات و تحرکات جدیدی را برای ورود به عرصه دیپلماسی اقتصادی آغاز کرده‌ایم و به دنبال این هستیم تا با همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه با کشورهای منطقه از یک‌سو و کشورهای حوزه قفقاز و روسیه از سوی دیگر، فعالیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی شرکت را احیا و توسعه دهیم.

به گزارش پایگاه خبری عصر نفت به نقل از روابط عمومی بیمه اتکائی امین، موسی رضایی مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین در مراسم سالگرد تأسیس این شرکت با تأکید بر حفظ ارزش‌های اخلاقی در رعایت اصول حرفه‌ای بیمه­ گری گفت: پیشکسوتان صنعت بیمه، زبان گویای تاریخ بیمه هستند و مدیران جوان صنعت بیمه می‌توانند از دانش و تجربه آنها استفاده کنند.

وی افزود: استفاده از توانمندی پیشکسوتان در عبور از شرایط سخت تحریم می‌تواند راهگشای بسیار از مسائل امروز صنعت بیمه باشد.

 مدیرعامل بیمه اتکایی امین با تجلیل از پیشکسوتان بیمه اتکایی امین عنوان کرد: پویایی و چابکی این شرکت مرهون تلاش‌ها و زحمات و ریل‌گذاری صحیح این عزیزان است.

وی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم ضمن حفظ دستاوردهای مدیران پیشین، برنامه‌های جدیدی را بر اساس شرایط خاص صنعت بیمه در راستای توسعه بازار بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری‌های شرکت اجرا کنیم.

رضایی در ادامه یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت را افزایش سرمایه دانست و عنوان کرد: اقدامات و تحرکات جدیدی را برای ورود به عرصه دیپلماسی اقتصادی آغاز کرده‌ایم و به دنبال این هستیم تا با همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه با کشورهای منطقه ازجمله سوریه، عراق، قطر و عمان از یک‌سو و کشورهای حوزه قفقاز و روسیه از سوی دیگر، فعالیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی شرکت را احیا و توسعه دهیم.

گفتنی است، مراسم سالگرد تأسیس بیمه اتکایی امین با حضور سهامداران، پیشکسوتان، مدیران عامل سابق، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره و کارکنان این شرکت برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل شركت­های بیمه آسیا، توسعه کسب‌وکار سبا، بيمه البرز، بيمه دانا، اعضای هیئت‌مدیره و کارکنان این شرکت برگزار شد، از علی موسی‌الرضا پیشکسوت صنعت بیمه و از بازماندگان حادثه تروریستی هفتم تیرماه 1360، سید محمدمهدی علوی رئیس هیئت‌مدیره سابق بیمه اتکائی امین و چهره ماندگار صنعت بیمه کشور، لطف‌الله نکوئی و سید مصطفی کیایی مدیران عامل پیشین بیمه اتکائی امین به پاس تلاش­ها و زحمات شایسته‌شان تجلیل شد.